Ziyaretçi.
HayalKahvesi Foruma Hoş geldin! Forumun tadını çıkar.

Şu anda bu konuyu okuyanlar: 2 Ziyaretçi

Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0 0
Akıllı Telefonlarıyla İlgili Sorun Yaşayanlar Yetkili Servislerden İstedikleri
#1
Şikayetvar’ın sitede yapılan şikayetleri baz alarak yaptığı araştırmaya göre aslında telefonu bozulan kişiler, tahmin edilenin aksine telefonlarının tamir edilmesinden daha çok firma veya yetkili servisten gelecek bir ‘açıklama’ bekliyor.

Buna göre herhangi bir açıklama bekleyen müşterilerin sayısı; tamir, değişim, para iadesi ya da hasar tazmini bekleyen müşterilerin sayısından çok daha fazla. Sipariş veya hizmet iptali isteyen müşterilerin sayısı ise en az olarak öne çıkıyor.

bdb437ac7d77fdad4f20ff6779c9621202ca81e9.jpeg

İşte Şikayetvar’da yapılan şikayetlere göre telefonu bozulan müşterilerin çözüm beklentileri

Cevap veya açıklama bekleyenler: %23,2
Tamir veya düzeltme bekleyenler: %21,7
Değişim bekleyenler: %19,9
Ücret iadesi bekleyenler: %14,2
Özür bekleyenler: %9,1
Zarar veya hasar tazmini bekleyenler: %7
Teslimat bekleyenler: %3,5
Sipariş/hizmet iptali isteyenler: %1,3

Webtekno
3876eb0386b1cd65957a333a2216feb6e4898f61.gifv
Teşekkür verenler:
Teşekkür verenler:
Teşekkür verenler:
Teşekkür verenler:


Hızlı Cevap
Konu



Hızlı Menü: